Mon Jeu Adopter Boutiques Forum Communauté Jeux Monde Guides

Modérateurs : Gabou, Modérateurs Artistiques, Modérateurs Écriture, Modérateurs RPG & écriture, Modérateurs Saloon, Modérateurs Discussions Générales, International Moderators

Message par Sheiden » 07 Fév 2012 00:01

I noticed that when I try to add pets to my wishlist, the fourth (bottom right) pet on the page will never add no matter how many times I try. When I click it it will say the pet was added but if I change pages then go back to the page it was on its been removed again.

EDIT: Ok I just figured out it isn't always the bottom right one but rather whichever one I clicked last before changing the page (which for me is usually the bottom right)
I am American and don't really speak French much. Please excuse any errors I make.
Je suis Américain et ne pas vraiment parler français bien. S'il vous plaît excuser les erreurs que je fais et n'hésitez pas à me poser des questions si vous ne comprenez pas ce que je veux dire.
I am taking a temporary semi-hiatus from here. I will still be adopting pets each month but I will not be accepting trades right now.
Avatar de l’utilisateur
Sheiden
 
Message(s) : 29
Âge : 29
Inscrit le : 23 Déc 2011 02:04
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Kaktus » 07 Fév 2012 17:21

Have you this problem on all of the pages ? Or it's just when you choose a specie (so, not "all") like Destrinos / Stoufix ... ?
Image
Armées de Méphilia (Automne 2013), Neige Royale (Avent 2014) et de Minoushas cactus (Janvier 2018) !!
Avatar de l’utilisateur
Kaktus
 
Message(s) : 6415
Âge : 26
Inscrit le : 04 Juin 2010 23:00
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Sheiden » 07 Fév 2012 22:48

Its on the Previous Series section, under the Creatures drop down bar. When I click the green plus button to add them to my wishlist, a lot of them aren't adding.

If you mean do I put in on "All" when I'm on that page, then yes. I never put it under specific species.
I am American and don't really speak French much. Please excuse any errors I make.
Je suis Américain et ne pas vraiment parler français bien. S'il vous plaît excuser les erreurs que je fais et n'hésitez pas à me poser des questions si vous ne comprenez pas ce que je veux dire.
I am taking a temporary semi-hiatus from here. I will still be adopting pets each month but I will not be accepting trades right now.
Avatar de l’utilisateur
Sheiden
 
Message(s) : 29
Âge : 29
Inscrit le : 23 Déc 2011 02:04
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Kaktus » 07 Fév 2012 22:51

Yes, okay', I see. ^^ I try and I have the same problem. So, let's Gabou see that ! :)
Image
Armées de Méphilia (Automne 2013), Neige Royale (Avent 2014) et de Minoushas cactus (Janvier 2018) !!
Avatar de l’utilisateur
Kaktus
 
Message(s) : 6415
Âge : 26
Inscrit le : 04 Juin 2010 23:00
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Sheiden » 07 Fév 2012 22:54

Ok thank you :D
I am American and don't really speak French much. Please excuse any errors I make.
Je suis Américain et ne pas vraiment parler français bien. S'il vous plaît excuser les erreurs que je fais et n'hésitez pas à me poser des questions si vous ne comprenez pas ce que je veux dire.
I am taking a temporary semi-hiatus from here. I will still be adopting pets each month but I will not be accepting trades right now.
Avatar de l’utilisateur
Sheiden
 
Message(s) : 29
Âge : 29
Inscrit le : 23 Déc 2011 02:04
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Howleen » 08 Fév 2012 03:42

Uh.. seems to be working for me, though gonna test it a couple of more times.
Call me Kodex/Kod.
Image
Avatar de l’utilisateur
Howleen
 
Message(s) : 236
Âge : 26
Inscrit le : 24 Déc 2011 02:00
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Gabou » 12 Fév 2012 18:29

Thank you for reporting !

I'll try and see how to fix this ;)
Avatar de l’utilisateur
Gabou
Administrateur du site
 
Message(s) : 4738
Âge : 41
Inscrit le : 11 Sep 2010 16:29
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Calie » 23 Mars 2012 15:53

Hi !
This problem should be solved now, can you try it ?
ImageImageImageImageImage


Ma boîte à MP déborde ! Merci de poser vos questions en rapport avec le jeu/votre compte etc... dans le forum !


ImageImage




ImageImage
Rejoignez-nous sur facebook

Image
Avatar de l’utilisateur
Calie
Administratrice du site
 
Message(s) : 9951
Inscrit le : 11 Sep 2010 16:23
Localisation : Chez Malefix
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Sheiden » 07 Juin 2012 22:54

It still isn't really working. I click the button to add the pet, then I click the page number again so the page reloads and it goes back to not marked, if I repeat this it just keeps changing back and fourth every time the page loads. Sorry for my bad explanation, I hope you understand what I'm trying to say.
I am American and don't really speak French much. Please excuse any errors I make.
Je suis Américain et ne pas vraiment parler français bien. S'il vous plaît excuser les erreurs que je fais et n'hésitez pas à me poser des questions si vous ne comprenez pas ce que je veux dire.
I am taking a temporary semi-hiatus from here. I will still be adopting pets each month but I will not be accepting trades right now.
Avatar de l’utilisateur
Sheiden
 
Message(s) : 29
Âge : 29
Inscrit le : 23 Déc 2011 02:04
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Message par Gabou » 07 Juin 2012 23:20

Hello !

I looked at the code and I found why it was adding/removing back and forth when you click on the page number at the bottom.

I have just corrected this issue.

I hope it will also resolve the bug you had when changing the page !

Thank you for reporting that bug and sorry it took so long to correct, I thought I did it before :oops:
Avatar de l’utilisateur
Gabou
Administrateur du site
 
Message(s) : 4738
Âge : 41
Inscrit le : 11 Sep 2010 16:29
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches


-->

Retour vers Technical problems

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 13 invité(s)