Mon Jeu Adopter Boutiques Forum Communauté Jeux Monde Guides

Modérateurs: Gabou, Modérateurs Artistiques, Modérateurs Écriture, Modérateurs RPG & écriture, Modérateurs Saloon, Modérateurs Discussions Générales, International Moderators

Messagepar Ombre » 03 Juin 2023 08:49

Hi! Just in case, have you tried on a phone or on a friend's computer? Honestly, since you tried multiple navigator, I don't think it'll change much but... Well, anything is worth a try?
Mes échanges & jeux - - - ← Merci Emilie ♥ ↓ - - - Ma boutique artistique

Image



Image Image Image
Avatar de l’utilisateur
Ombre
 
Message(s) : 10317
Âge : 26
Inscrit le : 25 Mars 2013 16:35
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches
Voir mes dessins

Messagepar Gothikadoll » 03 Juin 2023 14:34

Do you have a VPN, a ad-blocker, a virus maybe, tried on a browser that accept cookies like suggested by i don't remember whom
Avatar de l’utilisateur
Gothikadoll
Modératrice Discord
 
Message(s) : 28668
Âge : 32
Inscrit le : 17 Mars 2013 19:41
Localisation : Généralement avec mon homme et mon chat
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches
Voir mes dessins

Messagepar Saby-chan » 03 Juin 2023 15:39

Ombre a écrit:Hi! Just in case, have you tried on a phone or on a friend's computer? Honestly, since you tried multiple navigator, I don't think it'll change much but... Well, anything is worth a try?


Tried on a phone, bug still there. I don't have a friend near by to use their computer, unless I actually give them my login information.
Avatar de l’utilisateur
Saby-chan
 
Message(s) : 110
Inscrit le : 04 Sep 2017 11:44
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Messagepar Saby-chan » 03 Juin 2023 15:41

Gothikadoll a écrit:Do you have a VPN, a ad-blocker, a virus maybe, tried on a browser that accept cookies like suggested by i don't remember whom


I don't use ad-blockers nor VPNs. I do virus scans every now and then and my antivirus says no threat detected (plus I doubt there would be any hacker out there who would make viruses to prevent users to participate in events hosted by pet collecting game sites lol) and I tried on the normal version of Chrome on my phone and still didn't work, so it's not due to cookies.
Avatar de l’utilisateur
Saby-chan
 
Message(s) : 110
Inscrit le : 04 Sep 2017 11:44
Me proposer un échange
Voir mes créatures
Voir ma liste de recherches

Précédent

-->

Retour vers Technical problems

Qui est en ligne ?

Utilisateur(s) parcourant ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 1 invité